Hotel Lord, Warszawa
+48 22 574 20 00
Rezerwuj online
Przyjazd 02 cze 23
Wyjazd 03 cze 23
Dorośli 0
dzieci
0
Liczba dzieci
0
1 dziecko
-
0 lat
1 rok
2 lata
3 lata
4 lata
5 lat
6 lat
7 lat
8 lat
9 lat
10 lat
11 lat
12 lat
2 dziecko
-
0 lat
1 rok
2 lata
3 lata
4 lata
5 lat
6 lat
7 lat
8 lat
9 lat
10 lat
11 lat
12 lat
3 dziecko
-
0 lat
1 rok
2 lata
3 lata
4 lata
5 lat
6 lat
7 lat
8 lat
9 lat
10 lat
11 lat
12 lat
4 dziecko
-
0 lat
1 rok
2 lata
3 lata
4 lata
5 lat
6 lat
7 lat
8 lat
9 lat
10 lat
11 lat
12 lat
Uzupełnienie wieku dziecka jest wymagane.
Newsletter
Tło bannera

Centrum konferencyjne

W odpowiedzi na potrzeby Twojej firmy

Nasz hotel doskonale spełnia potrzeby organizacji szkolenia, bankietów firmowych oraz imprez okolicznościowych. Oddajemy do Państwa dyspozycji ponad 1000 m2 powierzchni biznesowej, na którą składa się 9
sal konferencyjnych oraz sudia konferencyjne VIP. Zapewniamy doskonałe warunki do organizacji wydarzeń z życia Państwa firmy, zarówno biznesowych, jak i mniej formalnych. Szeroki wybór sal konferencyjnych, nowoczesny sprzęt, dogodna lokalizacja oraz indywidualne podejście do każdego klienta – tutaj każdy projekt zakończy się sukcesem!

Parking dla 100
aut
Parking dla 100
aut

Odwiedzając nasz hotel, wygodnie i bezpiecznie zaparkujesz swój samochód

Zabiegi i masaże SPA
Zabiegi i masaże SPA

Zapomnij o codziennych obowiązkach w naszej nowoczesnej strefie SPA

9 sal szkoleniowych
9 sal szkoleniowych

Zapewniamy najlepiej wyposażone sale konferencyjne i szkoleniowe

Dogodna
lokalizacja
Dogodna
lokalizacja

Hotel położony przy lotnisku Chopina w Warszawie

After Hours
After Hours

Daj się porwać muzyce oraz skosztuj autorskich koktaili w klimatycznym Klubie Lordów

Pojemność noclegowa 200 os.
Pojemność noclegowa 200 os.

Możliwość zorganizowania dużego wydarzenia i zapewnienia noclegu jego uczestnikom

Dla Biznesu

Spełniamy potrzeby Twojej firmy

W Hotelu Lord**** rozumiemy potrzeby naszych klientów, oferując im wyłącznie to, co najlepsze:

  • Niepowtarzalne, stylowe wnętrza z możliwością dowolnej aranżacji 
  • Nowoczesny sprzęt multimedialny
  • Bezpłatny Internet Wi-Fi
  • Zróżnicowane pakiety konferencyjne z noclegiem lub bez
  • Atrakcyjną ofertę usług dodatkowych
  • Indywidualną opiekę profesjonalnego koordynatora, który dba o sprawny przebieg spotkań.
Dla Biznesu

ZAPLANUJ KONFERENCJĘ

Wciąż się rozwijamy, adaptując nasze działania do dynamicznych trendów na rynku. Przede wszystkim jednak potrafimy i lubimy słuchać naszych Gości – i dostosowywać się do ich potrzeb.

Zaplanuj konferencje

Wyposażenie sal

Komfort w najlepszym wydaniu

Wszystkie nasze sale konferencyjne i bankietowe posiadają wydajną klimatyzację, a ich standardowe wyposażenie obejmuje:

  • Flipchart wraz z przyborami (papier oraz markery)
  • Ekran do prezentacji multimedialnych
  • Stół prezydialny dla prowadzącego
  • Stolik pod sprzęt prezentacyjny
  • Nagłośnienie i mikrofon bezprzewodowy
  • Telefon
  • Bezpłatny dostęp do Internetu Wi-Fi
  • Wygodne krzesła i stoły konferencyjne
  • Oznakowanie sali logotypem organizatora
Wyposażenie sal

Sala Widokowa

  • do 180 m2
  • do 105 os.
To miejsce stworzone jest z myślą o organizacji przyjęć okolicznościowych, ale doskonale sprawdza się również jako sala konferencyjna. Głównym atutem sali Widokowej są jej przeszkolone ściany oraz dostęp do zewnętrznego tarasu, z którego rozpościera się widok na panoramę Warszawy.
Sala Widokowa

Sala VIP

  • do 32+11 m2
  • do 30 os.
To miejsce idealne do organizacji spotykań w niewielkim gronie. Na jej wnętrza składają się dwa pomieszczenia, które można dowolnie aranżować. Do jej głównych atutów należą dyskretna lokalizacja oraz jasne wnętrza.
Sala VIP

Sala Kolumnowa

  • do 124 m2
  • do 130 os.
Umiejscowioną w pobliżu recepcji salę Kolumnową charakteryzują duża przestrzeń robocza oraz jasne wnętrza. Sala posiada duże uchylne okna. Istnieje możliwość połączenia jej wnętrza z Restauracją Kryształową, stwarzając w ten sposób idealne miejsce do organizacji przyjęcia okolicznościowego.
Sala Kolumnowa

Sala Witrażowa

  • do 225 m2
  • do 280 os.
Zlokalizowana na poziomie konferencyjno-bankietowym sala Witrażowa to idealne miejsce na całodzienne szkolenie lub wieczorne przyjęcie okolicznościowe. Ogromnym atutem tego miejsca jest bezpośrednie sąsiedztwo z przestronnym foyer, które może być wykorzystane jako parkiet taneczny lub strefa networkingu.
Sala Witrażowa

Sala Owalna

  • do 63 m2
  • do 70 os.
Sala Owalna zlokalizowana jest na parterze hotelu, w bezpośrednio sąsiedztwie recepcji i wejścia głównego oraz w niedalekiej odległości od hotelowej restauracji. Idealne warunki do wytężonej pracy twórczej zapewniają duże uchylne okna, dzięki którym sala jest oświetlona naturalnym światłem.
Sala Owalna

Sala Lustrzana

  • do 193 m2
  • do 220 os.
Zlokalizowana na poziomie konferencyjno-bankietowym sala Lustrzana posiada modułowy system ścian, pozwalający podzielić wnętrze na dwie mniejsze sale. W bezpośrednim sąsiedztwie sali znajduje się przestronne foyer, toalety oraz szatnia.
Sala Lustrzana

Sala Perłowa

  • do 48+13 m2
  • do 50 os.
To miejsce idealne do organizacji niewielkich spotkań firmowych. Sala jest doskonale wyciszona, a jej lokalizacja, ciepły wystrój oraz charakter wnętrza zapewniają duży komfort uczestnictwa w wydarzeniu.
Sala Perłowa

Poziom recepcyjny

Nazwa sali m2
Owalna 63 70 40 29 50 70
Restauracja 210 - - - 180 220
Restauracja + Kolumnowa 210+124 - - - 280/180* 320
Kolumnowa 124 130 75 48 100 120

Poziom konferencyjno-bankietowy

Nazwa sali m2
Witrażowa 225 280 120 60 20 250
Witrażowa + foyer 225+125 350 - - 280/200* 350
Lustrzana I 88 85 50 30 80 100
Lustrzana II 105 90/120 50 40 90 120
Lustrzana I+II 193 220 95 55 170 200
Klub lordów 50+40 50 30 24 60 70
Perłowa 48+13 50 30 25 40 70

Piętra hotelowe

Nazwa sali m2
Widokowa 180 105 50 46 96 150
Sala VIP I 32+11 30 20 16 16 20
Sala VIP II 32+11 30 20 16 16 20
STUDIO I 20 14 12 10 - -
STUDIO II 20 14 12 10 - -
STUDIO III 20 14 12 10 - -

Kontakt

Serdecznie zapraszamy do kontaktu

Kontakt

Iwona Maliszewska - Event Manager
e-mail: I.Maliszewska@HotelLord.pl
tel: +48 609 601 541
tel: +48 (22) 574 20 09

Agnieszka Bagińska - Event Manager
e-mail: A.Baginska@HotelLord.pl
tel: +48 691 678 125
tel: +48 (22) 574 20 08

Agnieszka Skrzydlewska - Event Manager
e-mail: A.Skrzydlewska@HotelLord.pl
tel: +48 603 087 778
tel: +48 (22) 574 20 07

Formularz kontaktowy

BY TWÓJ POBYT BYŁ NIEZAPOMNIANY

Al. Krakowska 218, 02-219 Warszawa, Polska

Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Serwis wykorzystuje pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania oraz możliwość zmian ustawień plików cookies znajdują się w Polityce prywatności.
Klikając AKCEPTUJĘ WSZYSTKIE, wyrażasz zgodę na korzystanie z technologii takich jak cookies i na przetwarzanie przez Hotele Korona sp. z o.o., Majdańska 1, 04-088, Warszawa Twoich danych osobowych zbieranych w Internecie, takich jak adresy IP i identyfikatory plików cookie, w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności). Zmiany ustawień plików cookies możesz dokonać w ustawieniach.

Zarządzaj ustawieniami dotyczącymi prywatności
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony

Pliki cookies niezbędne do działania usług dostępnych na stronie internetowej, umożliwiające przeglądanie ofert, dokonywanie rezerwacji, wspierające mechanizmy bezpieczeństwa m.in: uwierzytelnianie użytkowników i wykrywanie nadużyć.

Pliki cookies analityczne

Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika,

Pliki cookies marketingowe

Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich.

Twoje preferencje nie zostały jeszcze zapisane