Do której godziny serwowane jest jedzenie?
Restauracja Kryształowa, jest czynna do godziny 23:00. Do godziny 03:00 działa Klub Lordów gdzie w menu znajdują się zestaw kolacyjny. Dostępa jest również usługa Room Service. Dzwoniąc pod numer 444 można zamówić posiłki z dostawą do pokoju.
Czy po opłaceniu rezerwacji hotel będzie wymagał ode mnie dodatkowych płatności?
Nie, jeśli nie masz zamiaru korzystać z usług dodatkowych płatnych przy wymeldowaniu. Dla wygody korzystania z usług dodatkowych (takich jak np.: parking, mini bar, usługi spa, pranie) wprowadziliśmy możliść opłacenia ich w chwili wymeldowania – w taki przypadku pobierany jest depozyt w wysokości 100 Eur.
Czy istnieje możliwość przechowania wartościowych rzeczy w pokoju?
Nasze apartamenty są wyposażone w sejf. W przypadku Superior zalecamy złożenie wartościowych przedmiotów oraz gotówki w depozycie, w Recepcji hotelu.
Czy pokoje są dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych?
Hotel dysponuje pokojem 1-osobowym dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych. Opiekun osoby niepełnosprawnej, w miarę dostępności, może zostać zakwaterowany w najbliższym sąsiednim pokoju.
Czy hotel jest przyjazny alergikom?
Tak. Materace, pościel oraz kosmetyki dostępne w łazienkach hotelowych spełniają kryteria antyalergiczne. Ponadto nasza gastronomia przygotowuje, na życzenie, posiłki wolne od określonych składników (alergenów). Prosimy o zgłaszanie obsłudze restauracji i barów swoich preferencji i wymagań dietetycznych – spełnimy je w miarę możliwości.
W jakiej odległości od hotelu jest najbliższy bankomat?
Najbliższy bankomat zlokalizowany jest na terenie stacji benzynoswej BP, w odległości około 300 metrów od hotelu.
Czy mogę w hotelu wymienić waluty?
Stanowisko wymiany walut zlokalizowane jest w recepcji. Wymiany można dokonywać w zakresie walut obcych: euro, dolar oraz funt szterling (funt brytyjski) na złote polskie.
Chciał bym odzyskać swoją własność, pozostawioną w pokoju. W jaki sposób mam to zrobić.
Pozostawiony w hotelu przedmiot może zostać odesłany pocztą kurierską na wskazany adres. Następnego dnia po zaakceptowaniu przez Gościa kosztu wysyłki, przekażemy paczkę kurierowi.
Czy w hotelu są dostępne łóżeczka dziecięce?
Tak, dysponujemy łóżeczkami turystycznymi dla małych dzieci. Życzenie wstawienia łóżeczka do pokoju należy zgłosić Recepcji w momencie dokonania rezerwacji.
Czy w pokoju jest lodówka?
Apartameny są wyposażone w lodówkę. Pokoje kategorii Superior nie posiadają na wyposażeniu lodówki.
Czy w pokoju jest dostępny Internet?
Tak. Na terenie całego hotelu dostępny jest szybki, bezpłatny Internet Wi-Fi. Goście otrzymują hasło do Internetu podczas zameldowania, wraz z kluczem do pokoju.
Wyjeżdżam bardzo wcześnie rano i nie zdążę zjeść śniadania w restauracji. Co hotel może mi zaoferować?
W sytuacji wczesnego check-out zapraszamy do skorzystania z zestawu śniadaniowego na wynos (usługa dodatkowo płatna.).
Czy w hotelu jest basen?
W hotelu nie ma basenu, jednocześnie zapraszamy Państwa do strefy SPA Sensations, gdzie znajduje się jacuzzi oraz sauna. Ponad to, w odległości około 400 metrów od hotelu jest zlokalizowany nowoczesny obiekt rekreacyjny, w którym dostępny jest basen.
Czy w hotelu jest basen?
W hotelu nie ma basenu, jednocześnie zapraszamy Państwa do strefy SPA Sensations, gdzie znajduje się jacuzzi oraz sauna. Ponad to, w odległości około 400 metrów od hotelu jest zlokalizowany nowoczesny obiekt rekreacyjny, w którym dostępny jest basen.