Hotel Lord, Warszawa
+48 22 574 20 00
Rezerwuj online
Przyjazd 03 gru 24
Wyjazd 04 gru 24
Dorośli 0
dzieci
0
Liczba dzieci
0
1 dziecko
-
0 lat
1 rok
2 lata
3 lata
4 lata
5 lat
6 lat
7 lat
8 lat
9 lat
10 lat
11 lat
12 lat
2 dziecko
-
0 lat
1 rok
2 lata
3 lata
4 lata
5 lat
6 lat
7 lat
8 lat
9 lat
10 lat
11 lat
12 lat
3 dziecko
-
0 lat
1 rok
2 lata
3 lata
4 lata
5 lat
6 lat
7 lat
8 lat
9 lat
10 lat
11 lat
12 lat
4 dziecko
-
0 lat
1 rok
2 lata
3 lata
4 lata
5 lat
6 lat
7 lat
8 lat
9 lat
10 lat
11 lat
12 lat
Uzupełnienie wieku dziecka jest wymagane.
Newsletter
Jak zorganizować imprezę firmową?

Jak zorganizować imprezę firmową?

15 lut 2021

Impreza firmowa to najlepszy sposób na zintegrowanie pracowników i poprawienie atmosfery panującej w biurze. Jej przygotowanie może się wydawać skomplikowanym oraz czasochłonnym zadaniem, jednak dobry plan działania pozwoli się z nim szybko uporać. O czym warto pamiętać, organizując imprezę firmową?

Jaki jest cel imprezy?

Pierwszym krokiem powinno być określenie celu imprezy – czyli tego, co chcemy poprzez nią osiągnąć – a następnym priorytetyzowanie zadań. Zapoznawanie nowych pracowników z resztą zespołu wymaga skupienia się na rozrywkowym aspekcie imprezy, ponieważ w luźnej atmosferze nawiązywanie kontaktów jest znacznie łatwiejsze. Nagradzając konkretne osoby za zrealizowane ponad program cele, pracodawca oczekuje, że pozostali pracownicy poczują się zmotywowani do działania i poprawią swoje wyniki. Imprezy w stylu team building mają natomiast za zadanie usprawniać komunikację oraz uefektywniać współpracę pomiędzy poszczególnymi działami. Najmniej efektywne są spotkania okazjonalne, np. bożonarodzeniowe lub wielkanocne, które nie mają sprecyzowanego celu, a pracownicy z reguły szybko je opuszczają.

Impreza firmowa w hotelu

Jednym z najważniejszych zadań podczas organizacji imprezy firmowej jest wybór miejsca, w którym się ona odbędzie. Powinno być ono na tyle duże, by pomieściło wszystkich pracowników, a ponadto eleganckie i dobrze skomunikowane z miastem. Doskonałym wyborem jest hotel, który nie tylko dysponuje obszernymi salami wyposażonymi w nowoczesny sprzęt audiowizualny – m.in. rozwijany ekran, rzutnik, nagłośnienie czy mikrofon – oraz profesjonalne oświetlenie, ale także oferuje wiele usług dodatkowych. Można w nim m.in. zamówić catering włącznie z deserami oraz drinkami, wynająć miejsca noclegowe oraz transport dla uczestników imprezy, skorzystać ze wsparcia doświadczonegokoordynatora i zarezerwować różnego rodzaju atrakcje, np. stół do bilardu albo parkiet do tańca. Hotele często zajmują się także organizacją kreatywnych warsztatów edukacyjnych.

Dodatkowa rozrywka

Najważniejszym, a zarazem najtrudniejszym do zorganizowania elementem imprezy integracyjnej jest rozrywka. Możliwości jest naprawdę dużo: począwszy od zespołów grających na żywo oraz DJ-ów, poprzez niebanalne gry – np. laserowy paintball, kręgle, bule – aż po wspólne gotowanie, konkursy oraz tzw. talent show. Wybierając dodatkowe atrakcje, należy wziąć pod uwagę m.in. dostępny budżet, atmosferę panującą w firmie oraz wiek pracowników. Osoby konserwatywne niezbyt dobrze zareagują na opowiadającego żarty komika oraz zadania wymagające improwizacji, natomiast młody zespół chętnie weźmie udział w konkursie karaoke czy wspólnym poszukiwaniu skarbów. Przed podjęciem ostatecznej decyzji warto poznać preferencje poszczególnych pracowników i wybrać takie rozwiązanie, które usatysfakcjonuje większość z nich.

 

Źródła:

  • Chidzey M., 18 Steps to Organising the Perfect Celebration, Eventjuice (eventjuice.co.uk)
  • Cambria P., Sachs P., 7 Hints for Organizing Your Office Party, Business know-how (www.businessknowhow.com)
  • Sikora K., Jak zorganizować ciekawą imprezę integracyjną? Nie może być przymusowa. Kręgielnia i pub też odpadają, na:Temat (http://natemat.p)
Al. Krakowska 218, 02-219 Warszawa, Polska

Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Serwis wykorzystuje pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania, w tym przetwarzania danych dotyczących aktywności użytkownika oraz personalizacji reklam, oraz możliwość zmian ustawień plików cookies, znajdują się w Polityce prywatności.
Klikając ZAAKCEPTUJ WSZYSTKIE, wyrażasz zgodę na korzystanie z technologii takich jak cookies i na przetwarzanie przez Hotele Korona sp. z o.o., Majdańska 1, 04-088, Warszawa , Twoich danych osobowych zbieranych w Internecie, takich jak adresy IP i identyfikatory plików cookie, w celach analitycznych i marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań, mierzenia ich skuteczności oraz przetwarzania danych użytkownika dla celów analitycznych). Zmiany ustawień plików cookies oraz szczegółowe preferencje dotyczące zgód możesz dokonać w ustawieniach.

Zarządzaj ustawieniami dotyczącymi prywatności
Niezbędne pliki cookies

Pliki cookies niezbędne do działania usług dostępnych na stronie internetowej, umożliwiające przeglądanie ofert lub dokonywanie rezerwacji, wspierające mechanizmy bezpieczeństwa, m.in.: uwierzytelnianie użytkowników i wykrywanie nadużyć. Te pliki są wymagane do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej. Nie wymagają Twojej zgody.

Analityczne pliki cookies

Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Wyrażając zgodę na te pliki cookies, zgadzasz się na przetwarzanie danych dotyczących Twojej aktywności na stronie w celach analitycznych.

Marketingowe pliki cookies

Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące aktywności użytkownika, produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Zgoda na te pliki cookies oznacza, że Twoje dane mogą być używane do personalizacji reklam oraz analizy skuteczności naszych kampanii reklamowych.

Twoje preferencje nie zostały jeszcze zapisane