Obiad weselny w restauracji
Wesele w eleganckiej restauracji to rozwiązanie dla par planujących świętowanie w bardzo małym gronie. Jego największą zaletą jest to, że o wszystkie szczegóły – m.in. przygotowanie cateringu, udekorowanie stołu, rozstawienie zastawy i przede wszystkim sprzątanie – dba obsługa wybranego lokalu.
Zaproszeni goście mają możliwość wyboru ulubionych potraw oraz napojów, dzięki czemu państwo młodzi nie muszą przygotowywać obszernego menu. Koszt zorganizowania rodzinnego spotkania w restauracji jest znacznie niższy niż klasycznego przyjęcia weselnego. Poza tym trwa ono znacznie krócej, co jest szczególnie ważne dla osób starszych lub posiadających dzieci. Popularnym rozwiązaniem jest zorganizowanie weselnego obiadu, po którym para młoda wraz z przyjaciółmi udaje się na zabawę w klubie.
Kameralne przyjęcie w hotelu
Skromne wesele można bez problemu zorganizować w hotelu, pod warunkiem, że posiada on małe sale, które zagwarantują gościom kameralną atmosferę. To jedno z najlepszych rozwiązań, na jakie zdecydować się mogą państwo młodzi, ponieważ umożliwia powierzenie wielu obowiązków profesjonalistom, dla których nie będą one problemem.
Wykwalifikowana obsługa zadba o efektowną aranżację sali, zaplanuje menu z uwzględnieniem indywidualnych preferencji nowożeńców i w bezpiecznym miejscu przechowa weselny tort. Elegancko ubrani kelnerzy będą natomiast czuwać nad tym, aby gościom niczego nie zabrakło. Przyjęcie w hotelu to również mnóstwo innych udogodnień, w tym m.in. dostępne na miejscu pokoje, w których uczestnicy wesela będą mogli odpocząć, przebrać się lub odświeżyć, a także możliwość zorganizowania poprawin.
Garden party
Przyjęcia pod gołym niebem mają w sobie niepowtarzalny urok. Drzewa, kwiaty oraz krzewy tworzą naturalną dekorację, a chylące się ku zachodowi słońce i błyszczące na niebie gwiazdy romantyczne oświetlenie. Trzeba jednak pamiętać o tym, że wesele w ogrodzie wiąże się z koniecznością zadbania m.in. o to, aby goście nie musieli przejmować się pogodą, która lubi bywać kapryśna.
Niezbędny będzie namiot, pod którym schowane będą stoły i parkiet do tańca, pledy do okrycia ramion lub zewnętrzne ogrzewacze oraz świece odstraszające owady. Trzeba również pamiętać o tym, żeby zapewnić gościom dostęp do łazienek i odpowiednio oznaczyć prowadzące do nich ścieżki. Najważniejszym elementem garden party jest jednak odpowiednie oświetlenie, które będzie niezbędne po zmroku. Mogą to być świece, pochodnie tiki, kolorowe lampiony oraz łańcuchy świetlne, np. cieszące się niesłabnącą popularnością cotton ball lights.
Zapraszamy na sobotnie kosultacje weselne do Hotelu Lord****
Źródła:
- 15 Rules for Great Outdoor Weddings and Events, Loverly/Brit + Co (www.brit.co)
- Gdzie zorganizować kameralne wesele?, Ślubowisko (www.slubowisko.pl)
- Shackleford M., How to Plan an Outdoor Wedding, Love&Lavender (loveandlavender.com)