Dlaczego warto organizować wesele w hotelu?

Wesele to jedno z najbardziej uroczystych wydarzeń w życiu młodej pary. Można je zorganizować w ogrodzie, w restauracji, a nawet na plaży, jednak przyjęcie w hotelu wciąż cieszy się największą popularnością. Młodzi cenią to rozwiązanie za wygodę, elegancję oraz mnóstwo dodatkowych udogodnień, np. dostępne na miejscu noclegi. Co przemawia za urządzeniem wesela w hotelu?

Wszystko na miejscu

Prawdopodobnie największą zaletą wesela organizowanego w hotelu jest to, że oferowane przez niego usługi są kompleksowe. Oznacza to, że nie tylko udostępnia on salę, w której odbędzie się przyjęcie, ale także stoły wraz z krzesłami, obrusy, serwetki, pokrowce na krzesła oraz elegancką zastawę. Warto również pamiętać o tym, że hotel oferuje miejsca noclegowe, często po obniżonej cenie, w których goście przyjeżdżający z odległych części kraju bądź z zagranicy mogą odświeżyć się przed weselem. Pokoje hotelowe mają tę zaletę, że znajdują się zaledwie kilka kroków od sali weselnej, co eliminuje konieczność organizowania transportu w środku nocy. Hotele oferują także dodatkowe usługi, np. wynajęcie samochodu dla młodej pary, transfer na lotnisko lub dworzec, możliwość skorzystania z pralni, późniejsze wymeldowanie, a także wymianę walut.

Doskonałe jedzenie

Hotel, który ma doświadczenie w organizowaniu przyjęć weselnych, zatrudnia profesjonalnych szefów kuchni, którzy przygotowują wyśmienite menu. Znajdują się w nim dania obiadowe, przekąski, „słodki stół” z ciastami, czekoladową fontanną oraz kawą, a od niedawna cieszący się ogromną popularnością „wiejski stół”, na którym serwowane są pieczone mięsa i domowe nalewki. Niektóre hotele umożliwiają również zamówienie tortu weselnego. Większość obiektów oferuje degustację weselnych potraw, co umożliwia nowożeńcom sprawdzenie, czy są one smaczne i wprowadzenie ewentualnych modyfikacji, np. zamówienie posiłków wegetariańskich lub bezglutenowych. Zaplecze gastronomiczne to gwarancja świeżości potraw, które będą przyrządzane na miejscu, a nie dowożone przez firmę cateringową.

Profesjonalna obsługa

Wysokiej klasy hotele oferują indywidualne doradztwo i nadzór nad weselem. Profesjonalna obsługa zadba o zamówienie cateringu lub przygotowanie posiłku na miejscu, a na życzenie zarekomenduje fotografa oraz zespół grający muzykę na żywo. Niektóre hotele zatrudniają dekoratorów wnętrz, zajmujących się m.in. przystrajaniem stołów, wyborem kwiatów oraz oświetleniem. Bardzo ważna jest również doświadczona obsługa kelnerska, która zna układ każdej sali weselnej, dzięki czemu bez problemu obsłuży nawet kilkuset gości, pracując wydajnie i efektywnie, a przy tym dyskretnie. Niekwestionowaną zaletą przyjęcia weselnego w hotelu jest to, że jego personel dba także o kwestie związane ze sprzątaniem, podczas gdy państwo młodzi mogą wypocząć w przygotowanym dla nich apartamencie.

 

Sobotnie konsultacje weselne

 

Autor: Olga Śmiełowska
Zdjęcia: Fotolia.com, 

Źródła:
● Berrios V., Pros and Cons of the Most Popular Venue Types, Bridal Guide (bridalguide.com)

Rezerwuj

Subskrybuj newsletter

Newsletter Hotelu Lord**** w Warszawie

  • Chcesz otrzymywać najnowsze informacje o promocjach i wydarzeniach w Hotelu Lord? Zapisz się do newlettera i otrzymuj co tydzień najnowsze informacje!

  • zapisanych: 0
  • Email Marketingby GetResponse

 

Używamy plików cookies w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.