Hotel Lord, Warszawa
+48 22 574 20 00
Rezerwuj online
Przyjazd 06 gru 21
Wyjazd 07 gru 21
Dorośli 0
dzieci
0
Liczba dzieci
0
1 dziecko
-
0 lat
1 rok
2 lata
3 lata
4 lata
5 lat
6 lat
7 lat
8 lat
9 lat
10 lat
11 lat
12 lat
2 dziecko
-
0 lat
1 rok
2 lata
3 lata
4 lata
5 lat
6 lat
7 lat
8 lat
9 lat
10 lat
11 lat
12 lat
3 dziecko
-
0 lat
1 rok
2 lata
3 lata
4 lata
5 lat
6 lat
7 lat
8 lat
9 lat
10 lat
11 lat
12 lat
4 dziecko
-
0 lat
1 rok
2 lata
3 lata
4 lata
5 lat
6 lat
7 lat
8 lat
9 lat
10 lat
11 lat
12 lat
Uzupełnienie wieku dziecka jest wymagane.
Newsletter
Tło bannera

FAQ

Odpowiadamy na Państwa pytania

Opowiadamy na pytania

Do której godziny serwowane jest jedzenie?
Restauracja Kryształowa, jest czynna do godziny 23:00. Do godziny 03:00 działa Klub Lordów gdzie w menu znajdują się zestaw kolacyjny. Dostępa jest również usługa Room Service. Dzwoniąc pod numer 444 można zamówić posiłki z dostawą do pokoju.  
Czy po opłaceniu rezerwacji hotel będzie wymagał ode mnie dodatkowych płatności?
Nie, jeśli nie masz zamiaru korzystać z usług dodatkowych płatnych przy wymeldowaniu. Dla wygody korzystania z usług dodatkowych (takich jak np.: parking, mini bar, usługi spa, pranie)  wprowadziliśmy możliść opłacenia ich w chwili wymeldowania – w taki przypadku pobierany jest depozyt w wysokości 100 Eur.
Czy istnieje możliwość przechowania wartościowych rzeczy w pokoju?
Nasze apartamenty są wyposażone w sejf. W przypadku Superior zalecamy złożenie wartościowych przedmiotów oraz gotówki w depozycie, w Recepcji hotelu.
Czy pokoje są dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych?
Hotel dysponuje pokojem 1-osobowym dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych. Opiekun osoby niepełnosprawnej, w miarę dostępności, może zostać zakwaterowany w najbliższym sąsiednim pokoju.
Czy hotel jest przyjazny alergikom?
Tak. Materace, pościel oraz kosmetyki dostępne w łazienkach hotelowych spełniają kryteria antyalergiczne. Ponadto nasza gastronomia przygotowuje, na życzenie, posiłki wolne od określonych składników (alergenów). Prosimy o zgłaszanie obsłudze restauracji i barów swoich preferencji i wymagań dietetycznych – spełnimy je w miarę możliwości.    
W jakiej odległości od hotelu jest najbliższy bankomat?
Najbliższy bankomat zlokalizowany jest na terenie stacji benzynoswej BP, w odległości około 300 metrów od hotelu.
Czy mogę w hotelu wymienić waluty?
Stanowisko wymiany walut zlokalizowane jest w recepcji. Wymiany można dokonywać w zakresie walut obcych: euro, dolar oraz funt szterling (funt brytyjski) na złote polskie. 
Chciał bym odzyskać swoją własność, pozostawioną w pokoju. W jaki sposób mam to zrobić.
Pozostawiony w hotelu przedmiot może zostać odesłany pocztą kurierską na wskazany adres. Następnego dnia po zaakceptowaniu przez Gościa kosztu wysyłki, przekażemy paczkę kurierowi.    
Czy w hotelu są dostępne łóżeczka dziecięce?
Tak, dysponujemy łóżeczkami turystycznymi dla małych dzieci. Życzenie wstawienia łóżeczka do pokoju należy zgłosić Recepcji w momencie dokonania rezerwacji. 
Czy w pokoju jest lodówka?
Apartameny są wyposażone w lodówkę. Pokoje kategorii Superior nie posiadają na wyposażeniu lodówki.
Czy w pokoju jest dostępny Internet?
Tak. Na terenie całego hotelu dostępny jest szybki, bezpłatny Internet Wi-Fi. Goście otrzymują hasło do Internetu podczas zameldowania, wraz z kluczem do pokoju.
Wyjeżdżam bardzo wcześnie rano i nie zdążę zjeść śniadania w restauracji. Co hotel może mi zaoferować?
W sytuacji wczesnego check-out zapraszamy do skorzystania z zestawu śniadaniowego na wynos (usługa dodatkowo płatna.).
Czy w hotelu jest basen?
W hotelu nie ma basenu, jednocześnie zapraszamy Państwa do strefy SPA Sensations, gdzie znajduje się jacuzzi oraz sauna. Ponad to, w odległości około 400 metrów od hotelu jest zlokalizowany nowoczesny obiekt rekreacyjny, w którym dostępny jest basen.
Czy w hotelu jest basen?
W hotelu nie ma basenu, jednocześnie zapraszamy Państwa do strefy SPA Sensations, gdzie znajduje się jacuzzi oraz sauna. Ponad to, w odległości około 400 metrów od hotelu jest zlokalizowany nowoczesny obiekt rekreacyjny, w którym dostępny jest basen.
Al. Krakowska 218, 02-219 Warszawa, Polska

Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Serwis wykorzystuje pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania oraz możliwość zmian ustawień plików cookies znajdują się w Polityce prywatności.
Klikając AKCEPTUJĘ WSZYSTKIE, wyrażasz zgodę na korzystanie z technologii takich jak cookies i na przetwarzanie przez Hotele Korona sp. z o.o., Majdańska 1, 04-088, Warszawa Twoich danych osobowych zbieranych w Internecie, takich jak adresy IP i identyfikatory plików cookie, w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności). Zmiany ustawień plików cookies możesz dokonać w ustawieniach.

Zarządzaj ustawieniami dotyczącymi prywatności
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony

Pliki cookies niezbędne do działania usług dostępnych na stronie internetowej, umożliwiające przeglądanie ofert, dokonywanie rezerwacji, wspierające mechanizmy bezpieczeństwa m.in: uwierzytelnianie użytkowników i wykrywanie nadużyć.

Pliki cookies analityczne

Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika,

Pliki cookies marketingowe

Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich.

Twoje preferencje nie zostały jeszcze zapisane